بیوگرافی:
نازنین معتضدی کارشناس ارشد رشته ارتباطات، وظیفه محور، پویا، پرانگیزه و عاشق تغییر است که ابتکار عمل و تعهدات پرریسک را دوست دارد. تخصص و تجربه اجرایی در حوزهی ارتباطات بازاریابی و ارتباطات دیجیتال، مشاوره و خدمات تخصصی به استارتاپها، او را به سمت همکاری با دنیای نوآوری کشاند و با شناسایی دغدغههای شرکتهای نوپا، فعالیت در زمینهی مشاوره و خدمات تخصصی به تیم ها، سابقهی همکاری با استارتاپ کوچک و بزرگ ایرانی را در کارنامهی خود دارد.
همکاری پرافتخار با شرکت دانش پرداز شناختی، شتابدهنده تیک، شزان و … باعث شده که امروز مسئولیت مدیر اجرایی مرکز نوآوری شناختی را به عهده داشته باشد.
آدرس ایمیل:
nazaninmotazedi@shenakht.co
و
motazedi.nazanin@gmail.com

هرم مازلو و راه های ارزشمند کردن محصول
ارزش برای کاربر ارزش برای کاربر (بر خلاف ارزش کاربر) یک مفهوم مهم هر محصول است. این در انتهای تناسب محصول با بازار، رشد، درآمد

مرکز نوآوری چیست؟
طبق تعریف صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، مرکز نوآوری، « مرکزی متشکل از یك یا چند تیم نوآوری است که با همکاری مراکز

همدلی، همدردی، شفقت چه تفاوتی با هم دارند؟
سه کلمه همدلی، همدردی و شفقت اغلب به جای یکدیگر به کار می روند. این کلمات هر چند به هم نزدیک هستند اما مترادف هم